onsdag 9. mars 2011

Rosa er in?!


Jeg har kjøpt to svenske interiørblader denne måneden og syns de hadde masse inspirasjon i seg!
Hus & Hem og BoligLiv.


Bladene machet virkelig min nye kjøkkenklut (ROSA) og oppvaskbørstene..hihi
Rosa er in hørte jeg i går... Greit med en klut og ikke en sofa syns nå jeg..


Denne oppvaskkluten er bare helt fantastisk og er verdt 49kr!
Jeg har hatt en før, fra merket Ric. Den skiller seg virkelig ut fra ALLE andre kluter jeg har prøvd! Den legger ikke igjen vann eller smuss! (det var dagens reklame;)

(Nå håper jeg bare ikke mannen kaster denne når den er litt skitten, det ble nemlig sjebnen til min forrige klut...)



Blomsten fikk vi av noen gode venner som var på kveldsbesøk for litt tid siden.
Den står SÅ fint nå! Tusen takk, H, om du titter innom :)

Her har jeg og jentene en lat dag. Alle tre snufser og er litt slappe i kroppen, så vi tar det med ro..prøver å ta det med ro i hvertfall :) Huslige plikter kaller i dag og gitt..


1 kommentar:

Anonym sa...

Rosa er jo en herlig farge
Takk for tipset om klut, får håpe den får ligge i fred
God bedring til dere