søndag 20. mars 2011

Jeg MÅ ha luft!!


I går måtte jeg bare ut for å få luft!

Uka på østlandet hos foreldrene mine som skulle bli en koseuke med masse tid sammen med familie og venner har blitt en uke med sykdom.. Småjentene har kastet opp, hatt feber og er slappe og sutrete. Stakkars besteforeldre som fikk besøk av oss..


Turen min i går gikk til nærsenteret og jeg kjøpte noe vår/påskepynt for å muntre meg selv opp litt. Haren, lyset og metallbøttene i skjønne pasteller er fra Nille. Jeg fikk og tatt en cappucino i sola og masse frisk luft på turen min. Hærlig!


Jeg ble og litt skjemt bort av mamma og fikk en nydelig tunika/jakke fra Cream..
Gleder meg til å bruke den når sykdomssjauen er over!! Tusen takk, mamma!!



I dag skinner sola inn vinduene fra en skyfri himmel! En fin søndagsformiddag!
Nå gjenstår det bare at jentene blir friske og fornøyde så vi kan møte våren som så smått er på vei...

GOD SØNDAG, skjønne bloggfolk!!

7 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Uff , det er tøft når småfolkene er syke !! God bedring , håper uken blir nedre for dere . Klem

Helene-Louise sa...

God bedring til de små:) mange klemmer... <3

Camilla Simone sa...

Huff, hørest ikke bra ut. Men samtidig var det nå bra at du var hos mamma og pappa, så kunne du også få litt omsorg. Fine ting du hadde kjøpt, tror jeg må ta meg en tur på Nille.

klemklem

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

God bedring til dere! Så godt at du fikk deg en liten tur ut alene, det er så godt å få litt frisk luft iblandt! Kaffe i sola og bare være en liten stund. God søndag til deg :D

Sukkertøy for øyet sa...

Hei Søte!

huffameien da :( Stakkars deg og de små.. Fysjameien..

Elsket de skjønne pastell metall bøttene du har kjøpt deg. super søte var de :)

an-magritt sa...

Ja, man må ut innimellom og rope på våren! Men med slike deilige pasteller så kommer våren fort. Jeg lover deg det.

Og god bedring til dine kjære små.
Ha en fin uke, venn.

Maria sa...

SOlen lyste här idag så jag hade också ett stort behov av att gå ut och få luft och sol.
Söta saker du visar!