lørdag 16. mai 2009

1000 ting..


Det er 1000 ting som skjer om dagen, og blogging har det vært lite tid til i det siste..
Siden jeg dro hjem fra jobb i går har jeg hatt et enormt behov for å sove, og det har jeg virkelig gjort og. Jeg sovnet etter jobb, vips 2 timer:) Så sovnet jeg mens vi så på film i går kveld, vips så var det en ny dag. Og jeg sovnet etter shopperunden på senteret i dag, vips 2 timer. HVA ER GALT MED MEG? Hi,hi. Jeg har vel litt å ta igjen etter en strevsom jobbeuke..

I dag fikk jeg kjøpt inn plastservise til grilling. Freshe farger eller hva?
Nå gleder vi oss til å starte grillsesongen ved sjøen, det skal bli DEILIG!!
Boka 1000 ting å gjøre sammen med barna er virkelig å anbefalle! Jeg fikk den i gave da jeg var ferdig utdannet førskolelærer av bestevenninna, og den har veldig mye inspirasjon! Spesielt med egne barn kanskje, men også i jobb.

Min kjære mann kjøpte blad til meg i dag, og nå skal jeg kose meg på senga med det.
Burde egentlig rydde og vaske huset, men det får vente litt.. det forsvinner ikke akkurat fra meg om jeg ikke tar det nå. (Åh, det hadde vært deilig om det var sånn:)

Vi skal bort i morgen, vi har kjøpt inn litt, og vennene har kjøpt inn litt. Blir middag og kaker og kos! Jeg skal bake muffins(med hærlige ROSA muffinsformer fra Rice) og sjokoladekake. Nam!!

Denne skjønne koppen fikk jeg i gave av en god venninne på onsdag. Gleder meg til å drikke kaffe eller te av den i kveld. Blir vel foran tv i kveld, spent på hvordan det går med Norge!

Ha en fin 17.mai alle sammen!

4 kommentarer:

Jannicke sa...

..godt og lurt å la kroppen hvile litt ekstra etter en travel uke..
Kjempefin kopp ;o)
God 17.mai til deg og! J.

Unknown sa...

Kos deg meg helga di!!!
og 17 mai i morgen! )
klem fra esmaralda

mi-rachel sa...

de er koppene er skikkelig fine.
god 17 mai.

Camilla sa...

åå..finns det kopper med det motivet og..? de er så søte.. :-)

-Camilla
http://hippiechic.bloggagratis.se/