fredag 20. mars 2009

Gjett hvor glad jeg er i deg

Er det noen som kjenner barneboken "Gjett hvor glad jeg er i deg"? Den syns jeg er SÅ skjønn!!
Kom bare til å tenke på den når jeg tok bilde av denne søte påskeharen jeg kjøpte i dag.
Den har ikke fått noen plass enda, men her sitter den på benken i stua....

Jeg kjøpte og haren på lysfatet (under) i dag også, var så skjønn syns jeg. Har fylt den med minismarties.
Her er det endelig helg må jeg vel si. Jeg er litt stressa om dagen. Huff, ikke bra, vet det...men ikke så lett å koble jobben ut alltid. De deilige vårdagene vi har her har jeg ikke hatt tid til å nyte, men det har jeg planer om i helgen!

God helg, søte bloggvenner og andre som titter innom!

4 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Sa Lille Hare Hasselbrun til Store Hare Hasselbrun!!!

En herlig bok!!!

Kjempefin harepus!!
Ha en superfin helg:-)

moa sa...

hei,hei..
for en skjønn påskeharepus..
prøv og nyt helgen og fri og solskinnet som er meldt!
kos deg så godt du kan!

moaklem

Bente sa...

Den boken er fantatisk nydelig!!! Nyt helgen!

Agnes Maria sa...

Hej !

Vilken trevlig blogg !!
Nu skall jag kika runt lite.
Kram Åsa