søndag 29. mars 2009

Påskepynt og en tur på badet...og i skuffen

I går begynte jeg å pynte til påske. Det er ikke mye pynt jeg har, og etter en tur i byen i går tenkte jeg: Hvor er det blitt av alle de små loddene påskekyllingene? Skulle gjerne hatt noen. Det er ikke mye påskepynt å finne! Men jeg har så satt litt preg på huset...påsken nærmer seg!

I dag fikk vi jo litt mindre søvn, og jeg måtte i tillegg opp tidlig for å synge med barnekoret jeg leder. Zzzzz..så trøtt jeg var! I går var jeg nemlig på en fantastisk Beatlesaften her i byen. For en kveld! Men det gjorde jo sitt til at jeg var ekstra trøtt i dag da...men, men:) Virkelig å anbefalle om det blir satt opp flere kvelder!

Jeg fikk ryddet masse i går, og det gir meg alltid en god følelse. Deilig å ha litt rene ark når uka starter! Jeg pyntet litt på badet og.
Blant annet med dette fatet som vi fikk til bryllupet. Supert til både frukt, salat eller pynt...


Soverommet fikk og en shinings i går. Deilig med rent sengetøy! Så har jeg fått kjøpt en hylle til tøy. Vi har jo ikke kleskap, så her må det til med kreative løsninger! Fikk hylla for 50kr. Great! Den må males litt da, tror den blir hvit..

Så fikk kjæresten litt orden i sakene sine..eller det vil si t-shirtene sine..Hi,hi. Han var veldig fornøyd da han åpnet skuffen i dag tidllig. Får se hvor lenge det holder. Jeg syns det er et supert system å legge topper og sånn på denne måten, så mye mer oversiktlig!
Her er frk.H ute å går. Ordenssansen er nok fra min mors side for å si det sånn..

Så vil jeg bare tipse om en koselig påskekonkurranse.
Se her!!!

Ingen kommentarer: