søndag 8. mars 2009

Gratulerer med dagen jenter!!!

FØRST!
Gratulerer med kvinnedagen alle sammen! Håper det blir gjort litt ekstra stas på dere flotte jenter i dag. Jeg har vært alene hjemme i helgen, og jeg har hatt masse å gjøre.
Jeg gjorde en makeover på et gammelt påskeegg, se over, med hvit maling, decopage og en serviett fra ei venninne. Lisbeth Dahl serviett, nydelig syns jeg.

Så har jeg malt hyller på kjøkkenet hvite. SÅ fornøyd! Kommer flere bilder når jeg har "flyttet inn" i de. Gleder meg, hi, hi..

Så noen bilder fra stua vår. Litt farger der nå. Litt godt innimellom, spesielt nå når det nærmer seg vår og lysere tider. Liker sånne detaljer som er lett å bytte ut, lys, duk og puter for eksempel.
Mannen skjønner jo ikke hva jeg skal med alle disse putene, men det er jo så gøy!!!

Her er daybed/gjestesengen som jeg fortsatt har tilgode å legge meg på..med et interiørblad og god musikk.. Det går litt i ett her om dagen.

Her er benken min som jeg er så glad i. Den har allerede hatt flere plasser i huset ,med og uten kurvene i. Nå står den i stua, greit med litt ekstra sitteplass.

Og til slutt et bilde fra badet vårt. Dette fatet fikk vi av en kollega av mamma til bryllupet. Syns det er så fint.
Trekker konkurransen i kveld, så dere kan fortsatt legge inn en kommentar under innlegget under om dere vil være med. Uansett anbefaller jeg dere å lese kommentarene, folk sier hva bloging betyr for de. Koselig å se hva det betyr for alle.

God søndag!

4 kommentarer:

Minmill sa...

Så herlige bilder du har lagt ut i dag. Nydelig stue og nydelig alt. Får litt lyst til å lage noe påskepynt selv jeg.
Hadde faktisk glemt at det var kvinnedagen i dag. Visste det egentlig, men har ikke tenkt så langt i dag. Takk for påminnelsen.

Minmill

Drøm sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen. Super fin blogg du har! Nydelige bilder. Det er kvinnedagen i dag ja, Gratulerer med dagen!
Klem fra julie

mi-rachel sa...

jeg liker også tekstiler og lys som er lett å bytte ut.
mange fine bilder hos deg.
nydelig det fatet på badet.

Brigg sa...

Så flotte bilder! Likte spesielt godt det fra stuen. Flotte farger på bilde!