torsdag 5. mars 2009

Konkurranse!!! Nærmer seg trekning, fortsatt mulighet til å hive seg med!

Jeg har hatt en del FARGERIKE innkjøp i det siste. Bok for alle tanker og ting jeg må huske fra jobb som jeg ikke gidder å bære rundt på hele tiden, med mange søte fugler på. En sommerfuglbrikke, masse kort som jeg dekorerer permer og annet med, ansiktsmasker for relaxation, et magic towl...ja, osv...
MEN...

Jeg har laget et bilde som jeg har lyst til å gi bort, så tenkte jeg, JA hva med en konkurranse? Det har jeg ikke gjort enda, siden jeg begynte med blog:)
Trekker på søndag, noen som vil være med??
Bare legg inn en kommentar under dette innlegget, si noe om hvorfor blogging er viktig for deg, og så trekker jeg ut en vinner på søndag!

Håper at dere blir med!!!

9 kommentarer:

Bjørkely sa...

Blogging er viktig for meg for jeg får utfolde min kreativitet på en artig og produktiv måte... Bloggene er også en av de største inspirasjonskildene mine!

Frøken Lykkelig sa...

Jeg er jo en relativt ny blogger.. og etter at jeg fikk vite om denne verdenen så har jo jeg fått så masse inspirasjon og medfølelse for så mange her i blogglandia! Jeg er blitt avhengig av å se hvordan dere andre har det og hva dere har gjort i det siste. Jeg har fått så utrolig masse ideer og tips fra bloggene. Evig takknemlig! Derfor er blogging blitt viktig i mitt hverdagsliv:-)

Ninas Drops sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg...

Blogging:
En stor del av det å blogge for meg er det å legge inn kommentarer hos andre. Spesielt synes jeg det er ålright å kommentere ting jeg liker og som jeg kan ha bruk for i mitt eget hjem. Ting jeg aldri kunne ha funnet på selv...Mange gode ideer der ute...

Ha en fin fredag videre
Hilsen Drops som droppet innom deg i formiddag=)

Kaspara sa...

Heisan!
Her har jeg visst aldri vært før.
Tusen takk for veldig koselig hilsen på bloggen min.
Så nydelig denne alvelignende jenta er i headingen på bloggen din.
Fugle-notatboken sto jeg og holde i en dag også her nylig, men la den tilbake på plass,siden jeg har så mange notatbøker hjemme. Den er ordentlig fin.
Ser at du har dratt i gang en utlodning, og selvfølgelig vil jeg gjerne være med.
Blogging for meg betyr; utveksling av ideer, å bli inpirert og kanskje få lov til selv å inspirere. Det betyr kontakt med mange søte, likesinnede mennesker.Noen tror jeg forblir venner for resten av livet. Ganske utrolig egentlig! Dessuten er jeg glad i å skrive og ta bilder, og dette er også en fin mulighet til nettopp det.
Ønsker deg en fin helg, og kommer på besøk igjen! Klem fra Kaspara

Missfryd sa...

Startet min blogg-reise i midten av januar og har kost meg utrolig mye med å følge med på hva andre interiørinteresserte jenter holder på med. Så mange har gode idéer mht styling, ting man kan lage selv og hvor man kan få tak i ting. Veldig hyggelig å få kommentarer på mine innlegg også. Rett og slett veldig inspirerende og morsomt:-)
En flott helg til deg!
Klem

Minmill sa...

Hei, og takk for kommentar. Da blir vi to som står med malerkosten i løpet av helgen. Jeg har nettopp vasket hyllene med salmiakk, og nå skal de få tørke til i morgen. :)

Konkurranse er jeg selvfølgelig med på. Gøy det, ikke så viktig å vinne, men å delta.

Jeg blogger fordi jeg ønsker å finne inspirasjon, og søker blogger som gir meg noe som jeg kan hige etter. Jeg blogger også for å gi noen av mine ideer videre i håp om at noen vil ta det imot. Så er det jo knallgøy å ha dialog med bloggere som man har god kjemi med. Gøy når kommentarene flyr fram og tilbake. En annen ting er at jeg elsker å ta bilder og legge dem ut på bloggen. Det var det som jeg hadde å si.

God helg

moa sa...

hei,hei..
1000 takk for hyggelig hilsen fra deg, sånt varmer!
...og så har du en konkurranse, så gøy!! den blir jeg med på!
jeg startet å blogge i august,synes det er en artig måte å få vært kreativ på..ta bilder, skrive tekster..få inspirasjon av andre, gi inspirasjon..utveksle kommentarer, og har blitt kjent med så mange hyggelige jenter...et kreativt miljø..ja - det holder kanskje...!
..ha en fin lørdag!
klem

Trude sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min. Strikke etter mønster er ikke så vanskelig hvis man tar det linje for linje. Begynn med noen mindre ting. Øvelse gjør mester. Det er i alle fall gøy. Kjempefin blogg du har her også.

Trude(s strikkekick) :-)

Bente sa...

Så søt den boken med fuglene var!
Jeg har ikke blogget så lenge, men synes det er veldig gøy og inspirerende! Får masse ideer fra andre bloggere om oppussing og innredning! Så er det gøy å lage egen blogg, prøve å få den personlig og litt meg!