onsdag 11. mars 2009

Hverdagssysler

Her er det lite tid til å gjøre noe annet enn det helt nødvendige for tida. Det går i ett, som sikkert mange andre og føler på. I går sovnet jeg i utmattelse på sofaen, etter jobb fra 7-21, og kunne godt blitt der til i dag, men mannen hentet meg og geleidet en ganske lost fru inn til soverommet. Gleder meg til sommer, ferie og tid til kreative ting som jeg har i ide- og tankeboka mi:) I dag legger jeg ut et bilde av klesvaska mi. Alltid litt overrasket over vaska når den er så rødrosa som denne, fordi jeg har en ganske dus og lys kleskollection ellers. Ser ikke sånn ut når man samler opp for en farget vask som denne:)

Ha en god dag jenter!!
Jeg skal glede meg over sola som skinner i dag og puste med magen og dra inn all frisk luft jeg kan:) AHHHHHHH

1 kommentar:

LYKKEBO sa...

Hehe.. nesten stygt å le, men kjenner meg sånn igjen! Du skulle swett klesvaken min (eller rettere sagt haugen!) Tror folk hadde fått sjokk! hehe.. Enig-alt blir bedre når det blir vår-og sommer:)

Ha en fin kveld:)