mandag 9. mars 2009

Hvite hyller på kjøkkenet!!

Jeg har lenge tenkt på at jeg ville male hyllene hvite på kjøkkenet. Det er bare furu på kjøkkenet, og når det er lite tar det mye av romfølelsen! Siden vi leier har jeg vært litt usikker på hvor mye jeg skal gjøre, men er SÅ fornøyd med resultatet!!!
Så tror jeg må høre om jeg kan ta dør og vinduskarm til sommeren...ble litt høy på malingslukt i helgen når det ikke er så lett å lufte så mye..hi,hi

Her er noen av hyllene jeg malte, vi har en del av de for å si det sånn...
Helt åpen løsning, på godt og vondt. Kunne godt hatt mer enn et skap, men fint å vise frem litt av det man har og da...og så blir det jo mer tilgjenglig noe mannen i huset setter pris på:)

Her er før jeg malte hylla hvit og under kan du se etter bilde. ble ganske bra eller hva? Prøvde sette de samme tingene inn sånn at det var lett å se forskjellen, men det ble jo ikke helt likt da.
Pytt, pytt.. Er mye som skjer for tida her, og det var utrolig forfriskende å gjøre litt forandring!!
Må ha det ekstra koselig rundt seg den lille tiden man er hjemme da vettu:)

Syns det ble godt med de svarte rammene som litt kontrast til den hvite veggen og de hvite hyllene, hva syns dere? Tenkte på å male rammene hvite skjønner dere,men er litt usikker. Tror det blir litt for tamt for meg. Og så er jeg litt opptatt av at vi er to i huset og, litt røffere for mannen, enn at alt blir hvitt. Huff, litt skummelt å si dette, fordi det er jo så mange der ute som bor med menn og har det sånn:) Og det er jo helt nydelige hjem! Men, ja, ja det er i hvertfall litt sånn jeg tenker her da...


Ha en fin mandagskveld!!

2 kommentarer:

Mi :) sa...

Suuuuuperfiiiiiiiiiint :)))

De rosa lyse-greiene mine er jeg kjempeglad i! Jeg synes sånn "mønster" er så vakkert. Ser de har noe liknende, men i lamper på Kremmerhuset nå ;)

Missfryd sa...

Det gjør seg med hvit-maling på det meste, syns jeg. Hyllene dine ble supre:-)