tirsdag 28. april 2009

All you need is love...

I dag mimrer jeg litt om DRØMMEDAGEN i januar. Da DRØMMEMANNEN ble min.
Ble en haug med bilder..men men..

Om noen trenger en brudekjole, eller kjenner noen som trenger det...
Denne er til salgs:) Har ikke planer om å bruke den igjen..Hi,hi.

KAKA med store bokstaver!!

Brudepikekjolen...hadde fire brudepiker og to brudesvenner. Må ha unger rundt meg jeg:)

Denne hadde pappa kjøpt til bordet, er ikke det skjønt så vet ikke jeg:)
Passet perfekt til vinter og is temaet vårt.

Den vakre kirken..

Søster hadde pyntet kirken..



Bordpynt..


Spent brud..


Inngangsmasj var komponert av min kjære mann, HELT FANTASTISK!!! Snakk om prinsessemusikk:) Hi,hi
Og..
Vi gikk ut av kirken til Beatles sin "All you need is love". Akkurat som å være med i filmen Love Actually:)

Ahh...drømme, drømme..

10 kommentarer:

Mari sa...

Så fine bilder, Caroline! Så ut til å være en magisk dag:-)

Bente sa...

Ååå, dette var et skjønt innlegg, frk.B!!! Fine bilder! Alt så veldig gjennomtenkt og gjennomført ut! Ingen tilfeldigheter! Nydelig!

mi-rachel sa...

så kjekt å se bilder fra den store dagen. så super fint ut!

Kaspara sa...

SÅ nydelige bilder, og jeg værer at dere var et veldig flott par!
Nydelig kjole du hadde på deg den store dagen.Denne får du sikkert solgt.
Mest bet jeg meg fast i at manne din hadde laget inngangsmarsjen!!! Så romantisk og flott! Ble veldig imponert!
Synes det hørtes helt herlig å gå ut av kirken til Beatles-melodien!
Ha en herlig romantsik dag, frk. B! Klem fra Kaspara

Unknown sa...

lekre bilder, var sikkert en fantastisk dag

Jannicke sa...

Så nydelig du var!!
Dette var koselig å se ;o)
Klem J.

Missfryd sa...

Det var mange nydelige bilder, frk. B! Ble litt mo i knærne og varm og hjertet av stemingen her i dag..
Du ser jo ut som en modell:-)
Klem I

Monica sa...

Fine bilder, nå gleder jeg meg virkelig til jeg skal gifte meg:)
Takker for trivelig kommentar i bloggen, og ja man kan bli ganske så fasinert av Lofoten. Og jeg må si at jeg føler meg veldig priviligert som får bo så flott:) Å kunne se havet rett nedenfor stuevinduene er det ikke mange som kan, og det er nesten som meditasjon:) Har bodd borte noen år, og da jeg flyttet hjem så jeg plassen med nye øyne. Er blitt en helhjertet ambasadør for Lofoten nå..:p
Håper du får en koselig langhelg:)
Monica

Frk. T sa...

Ååå, så skjønne bilder. Så ut og høres ut som dere hadde en helt perfekt dag!! Gleder meg til den dagen det blir min tur:D

Kjempekoselig å se bildene dine, kjolen var forresten lekker!

Klem

Ninas Drops sa...

neimen næææ
Ja det fårn si...
Helt nydelige bilder...
Sikkert en drømmedag...
Med komponert musikk av mannen...å dån..jeg hadde vært i himmelen vettu...og KAKA da..nam...

Du ...jeg likte collagen din jeg...jeg ser nå at jeg får fullføre min med kun 5 bilder når det kan bli så fint..

DU er kreativ synes jeg=)
Ha riktig fine dager fremover...
Drops=)