mandag 6. april 2009

Jobb er livet..

Mye tid går med til å jobbe, det er en stor del av livet. Det er viktig at man opplever det som givende da. Jeg syns jeg er heldig! Jeg jobber i barnehage og på Noa Noa, kan man bedre ha det?
Disse søte kyllingene har vi laget med barna og nå har fått de med seg hjem til påske.

Her er en liten "bunt" krokuser som vokser ute på lekeplassen i barnehagen Det kommer mer og mer for hver dag nå. Det er helt nydelig!!

Vi har sådd karse, det er jo obligatorisk i barnehager hvert år mange plasser i landet..
Barna fikk dekorere melkekartonger med vårlig gavepapir..og karsen har vokst til den siste uka.

Jeg fortalte forrige uke at jeg hadde gjort noen små grep med miljøet inne i barnehagen. Blant annet har jeg presentert materiell på en ny måte. Syns det ser så mye mer innbydende ut.
Har og flyttet rundt på noen møbler for å skape nye lekesoner. GØY!

De har også malt egg og vi drysset litt glitter på. Barn ELSKER glitter:)


Da er det snart påskeferie på meg og, bare en dag igjen. Det skal bli helt fantastisk!!!!
I dag har vi hatt en skikkelig utedag på jobb, og vi har spist, lekt og barna fikk male litt ute. Det er en veldig populær aktivitet! Henge opp store ark ute så de kan stå og male! Ble flotte bilder som vi satte i rammer!!

Ha en fin ettermiddag!

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Hørtes ut som en kreativ og herlig dag!:o)

Ønsker deg deilige påskedager,
klemmer

♥HverdagsHjerter sa...

Så sant, så sant! Jeg jobber også på barnehage, kunne ikke tenkt meg noe annet! Meeen, noen dager kunne jeg ha tenkt meg å jobbe med en datamaskin jeg kunne slå av og på som jeg ville;-) *hi,hi* Kunne tenkt meg å se fler bilder av barnehagen din. Vi ska utvide med småbarnsavd og trenger gode tips:-) Håper du får en fin påske!;-)

Minmill sa...

Hei, her er jeg på en liten titt. Endlelig har jeg litt overskudd til å komme meg rundt på bloggene igjen. Det høres koselig ut og jobbe i barnehage. Dere er flinke til å lage ting med de små. Men så gøy at du jobber på Noa Noa. Jeg bare elsker den butikken, og min lommebok har ikke godt av at jeg stikker innom der av og til. Hadde jeg jobbet på en slik butikk, hadde jeg aldri fått utbetalt lønn tror jeg. Hi hi.

Ha en fin dag. Hilsen Minmill