søndag 19. april 2009

Lykke!!

Tilbake etter en kjempefin helg med dåp, og tid med familie og venner. Min venninne fødte en skjønn jente på vår bryllupsdag 10.januar 2009, og i dag fikk jeg være med som fadder i dåpen hennes. Det ble en dag fylt med LYKKE!!!!

Foreldrene hadde bestilt tapas, og det smakte helt NYDELIG!!!

Jeg laget et lite bilde med nattasangen "Kjære Gud jeg har det godt" og en uro som hun kan ha på rommet sitt. Håper det passer inn på barnerommet, for det husket jeg ikke helt fargen på da jeg satte igang og lagde det. Hun fikk også en medaljong og en søt liten smykkekrukke i rosa med krone på. Supersøt!! Kjøpte på Juvelen.

Uroen med ANGEL på..
I går hjalp jeg til å pynte bord, vi ble ganske så fornøyd! Litt inspirert av pynten i bryllupet vårt(med noe av pynten jeg kjøpte inn til den dagen, men da var det is og vinter som var temaet..) pyntet vi et feminint, vårlig og innbydende bord:)

Min venninne hadde laget noen nydelige bordkort med fottrykket til den lille prinsessa dems.
SMELT!!!!

Det ble en vellykket fering av et skjønt dåpsbarn.


Hmm, kremt-kremt, hmmm til dere som lurte...jeg har ikke sydd den kjolen i forrige innlegg, BUT I WISH!! Har så lyst til å bli flink til å sy!!!

God natt, kjære bloggvenner!

Frk.B

7 kommentarer:

Ninas Drops sa...

pip pip på morgenkvisten....
Så flott pyntet bord og du...
Den uroen da du...helt fantastisk fin...
Nesten så man skulle hatt en slik selv i taket over senga...eh...
Klem fra meg=)

Marthe sa...

Hei frøken:)

Tusen takk for superkoselig kommentar fra deg:) Det gjør meg hoppende glad!!

Dette så ut som en nydelig dåp - rosa og skjønn! Sikkert sånn vår blir også, hehe;) Og så koselig at du laget et bilde til dåpsbarnet. Det verset har jeg alltid hatt over sengen min, men nå står det i tallerkenhyllen på kjøkkenet. Og uroen var nydelig!

Ha en super dag!

Klem Marthe

Jannicke sa...

Her var det mye fint å se på..
Bordet var nydelig pyntet, enkelt - men det er jo absolutt det fineste!!
Nydelige kort også! Likte spesielt det med "kjære Gud" på...

Ha en fin mandag ;o) J.

Vibeke sa...

Du og du så flinke og kreative dere har vært, både du og barnets mor :o)Gøy å se bildene, bra du deler med oss!

Har hatt dataproblemer den siste tiden så jeg har ikke fått kommentart så mye, gruff!!!Men nå har vi fått installert vår gamle og treeeeeeeege data (som sto stuet bort på kottet) så jeg kan bruke den frem til jeg får igjen min som er til reparasjon.....Treg data er bedre en ingen data har jeg funnet ut :o)
Nydelige klær fra Noa-Noa, vi har samme blomst bare at min er rosa. Den butikken er "farlig"....fnis

Ønsker deg en fin start på uken,
mange klemmer
fra Vibeke.

Ninas Drops sa...

neimen kjære vakre vene...
Du assa...helt fantastisk hyggelig med pakke i posten...også så herlig farge da du...og blomst og kort...
Akk å ve...helt fantastisk..
DU vet du...jeg tror ikke du vet hvor inderlig godt det "smakte" med slik oppmerksomhet i dag...(mannen min har bare jobb ut juni..fikk han beskjed om i dag..*sukk*)..Ja ja..er vant til slike dårlige nyheter de siste åra vi..bare surr..men pust Drops pust....
Oh...
Takk og takk igjen..jeg var så spent på hvem det var fra..også måtte jeg vente til jeg kom frem til en saks...da det var brukt en del teip...hi hi....helt umulig for menneskehender å åpne....
Drops som har en litt lettere kveld i vente...

Missfryd sa...

Så fint dere hadde pyntet og så koselige gaver du hadde med. Ønsker deg en herlig uke.
Klem I

Minmill sa...

Barnedåper er jo helt herlige begivenheter. Jeg elsker å være i barendåp. Du er en priviligert venninne som får lov til å være fadder. Jeg er selv fadder til noen småbarn, og det er stor stas.

Bordet hadde dere klart å trylle fram til å bli kjempefint. Det er gøy å være med på den delen av selskapet også. Venninnen din er heldig som har deg.