mandag 6. april 2009

Oppbevaring

Denne magneten kjøpte jeg i helga, er den ikke kul? Her går det mye kaffe, i alle former. Traktekaffe, espresso, cappuccino, latte osv.. Så denne måtte vi ha!!

Jeg har dekorert noen skoesker fra jobb til småting. De er jeg så fornøyd med, og tenker å utvide denne samlingen av bokser og systematisere enda mer av mitt krims krams.
Har en til brev og kort, en til blonder og bånd og en til ting og tang..litt defus..men det er teip, lim, metalltråd osv..
Nå nærmer det seg avreise, bare noen timer på jobb nå, så er vi på vei østover. Skal bli helt hærlig!

God påske!
Vi blogges!

5 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Ha ha,..likte det skiltet der ja...vi damer er jo litt slik at vi tror vi kan gjøre ti ting på en gang...men blir resultatet så bra da da...?..hm....jo a bedre å være litt rask og skikkelig effektiv...

Moro å tapetsere og ordne med bokser...deilig med skikkelig orden i sakan....
Ha en fin tur til mor og far...med påskeduker og det hele...hi hi....
Klem fra Påskedrops.

mi-rachel sa...

herlig skilt!
god tur!

LIVS LYST sa...

Kjempe dekorativt med disse eskene!
Praktisk og fint OG BILLIG! ;o)

Hilsen Ljo

Ninas Drops sa...

Hei og hopp....
Ja her er det virkelig vær for hobbyering ihverfall...det sprutregner...

Ja er ikke det båndet søtt...det er jo selvfølgelig til barn....men jeg er jo ett lite barn jeg...hihi....

Kooooooooooooooooooooooooos deg masse på tur...
hilsen meg som skal en tur på OBS på RUdshøgda...Boooooorin...men Mr K skal handle gipsplater og isolasjon til kjellerstuen og det er jeg jo såååååååååååååååå glad for...
hade....

Ninas Drops sa...

boring skulle det være selvfølgelig...kjedelig assa.....