onsdag 1. april 2009

Valgets kvaler

Jeg trenger hjelp! Hva skal jeg gjøre? Jeg har de to møstrene på koppene i midten, og vil gjerne utvide samlingen litt. I dag kom jeg over de to ytterste, kan jeg ha de sammen med de jeg har syns dere? Eller blir det for mye? Jeg har deponert, og klarer ikke bestemme meg. Det er de store problemene, ikke sant?:) Hi,hi

Jeg kjøpte også et eggeglass til, så vi kan ha hvert vårt. Klappet og klart for helgefrokost:)

Så har min kjære fått makeover på påskeegget sitt, håper han blir fornøyd:) Dette må jo falle i smak hos en gitarist..


Dette skjønne kortet kom i posten fra ei god venninne. Det var utrolig koselig å få post på senga når jeg var syk.

7 kommentarer:

Marthe sa...

Jeg roper et rungende og klart JAA! Disse koppene kan du helt klart mikse. Synes bare det gjør det ekstra fint og gøy:) Jeg ville absolutt bemerket det på en positiv måte hvis jeg kom på kaffebesøk til deg og du serverte i disse koppene:)

Håper formen din er bedre... ikke godt å ligge syk. Sender gode vibber!

Kveldssmil fra meg

Ps: Seigmannen et par innlegg under er jo bare helt herlig. En ekte nordmmann med ski på beina;)

Nostalgia sa...

Klart du kan mikse :-)
Har bare de prikkete selv, men planlegger definitivt å utvide :-)
Lykke til med valget...

Klem, Nostalgia

Missfryd sa...

Herlig å mikse, spesielt de småmønstrede syns jeg passer. Er du frisk nå da?
Klem I

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fin mix det ble!! :))) Behold de! ;)

Flott blogg du har, slengte meg på følgerlista di jeg!

Vibeke :)

Camilla Simone sa...

Synes å du skal beholde de. Synes det var kjempe fint med de forskjellige mønstrene.

Håpe du er frisk snart.

Kaspara sa...

Håper du er frisk og spretten igjen!
Her kommer mitt syn på saken; miks i vei!!!! Jeg synes et bord som er dekket med ulike kopper, asjetter og servietter er det mest spennende og frodige!
Jeg blir glad av å se farvemiks og mønstermiks.
Ha en fin solskinnsdag!
Klem fra kaspara

Charlottes interiørblogg. sa...

Ja miks i vei; uten tvil!!!!! Det blir skikkelig stilig! Blir et stillben uten om det vanlige:) Go for it! Hilsen Charlotte