søndag 26. april 2009

Tallerkenhylla mi..

Her er tallerkenhylla mi. Jeg har hatt den et par år nå, og er veldig glad i å bytte ut hva som er inni der. Hylla er ganske levende:)

I kveld har mannen og jeg hatt etterlengtet tid sammen. Bakt horn og pratet...

Tent lys og hørt på fin musikk...

Måtte vise noen bilder av blomster ute i hagen og en nykommer i dag i hærlig orange papir...


Og så måtte jeg vise desserten vår. NAM!! Sjokolademousse med daim fra Freia, virkelig å anbefalle om man ikke har tid til å lage fra bunnen av..eller uansett egentlig. DEILIG!!!!


Ønsker alle en god uke!!

7 kommentarer:

Minmill sa...

Tallerkenhyller er helt min greie. Jeg stopper alltid opp når jeg ser en tallerkenhylle. Her i huset har vi to stk. og det er som du sier, gøy å variere innholdet i dem. Så bra ide og ha en lyslenke i den. Den ideen vil jeg gjerne adoptere.
Sjokolade med dajm. MMmmmm høres deilig ut. Har ikke prøvd det før, men det må jeg vel også teste. Er jo en sjokolade frelst dame jeg.

Missfryd sa...

Viktig med sånne gode stunder med den man er glad i. Håper dere har kost dere:-) Har gjort mye forskjellig med min kjære mann, men ikke baking, tror jeg..:-)
Klem I

Monica sa...

Slike små stunder i hverdagen er alfa og omega:) Snakke sammen og spise litt, og bare kose seg sammen. Føle at forelskelsen bruser igjen.. Rett og slett lykke <3

Monica

mi-rachel sa...

så koselig innlegg.
fin tallerkenhylle.

Unknown sa...

God morgen!
Herlig!!Tallerkenhylle!Det er bare et sååå fint møbel! Jeg har akkurat fått opp min. Den pynter opp i rommet, og gjør meg glad.
Så godt med kvalitetstid med kjæresten! Viktig det! Fant en bok på marked her, som ser veldig fin ut for kjærester. Har så smått begynt å lese den; "Kjærlighetens fem språk" av Gary Chapman. Ser fin ut.
Ha en herlig mandag!
fra esmaralda

La luz del norte sa...

Ser ut som du har hatt ei fin helg! Jeg skal henge opp min gamle tallerkenhylle igjen. Har hatt den nede et års tid nå, så det er på tide å finne en ny plass til den.

Så vktig med tid sammen med mannen. Jeg har også hatt det i helga. Han ble til og med med på loppis! Og så oljet han terassen og laget supergod mat på lørdag. :D

Så veldig godt ut med lunsj med lapper også. Og så fint du hadde pyntet bordet med lys i fine farger og blomster.

Ha en fin uke!

Solrosa

Bente sa...

Hei! Likte så godt den hvite muren din, jeg! Og sjokolade-moussen fra freia er fantastisk god! Hørtes ut som dere hadde en deilig kveld i går! :) Ha en fin uke!