onsdag 8. april 2009

Fra mitt hjerte til ditt

Påskeroen begynner å senke seg her i Frk.B sin kropp.. Det er skjønt å være borte fra alt det hverdagslige og bare ta ting i et bedagelig tempo. I dag har vi handlet inn litt mat til påskedagene, tatt en kaffe på cafeen på nærsenteret, kjøpt skibukse til Mr.B og nå har jeg satt en deig til pizza. Tenkte jeg måtte innom bloggen en tur. De hvite rosene kjøpte jeg i dag, på Rema til 59 kr. Får se hvor lenge de står, men har kuttet de korte og da pleier jeg og være heldig å ha de et par uker. Willow Tree figuren er mamma sin, har ikke telt, men hun har MANGE!
Mange varme tanker til dere som er innom her. Håper dere har gode påskedager.
Takk for koselige kommentarer dere legger inn her, det betyr mye vet dere:)
Litt sentimental her jeg sitter, hi, hi.

Tudelu.

7 kommentarer:

mi-rachel sa...

kjempe god påske til deg også!

Mi :) sa...

Høres ut som en koselig dag :) Godt når Påskefreden senker seg i kroppen! Jeg har hatt siste arbeidsdag i dag og kjenner den ikke heeelt enda, men den kommer nok ;) I dag blir det total avslapning med levende lys i ruskeregnet og pledd og Påskegodt ;)

Den herlige turen på mandag sitter i selvom det er gråttute nå. Da kan man med god samvittighet kose seg inne, ikke sant? Kos dere :)

adales verden sa...

God påske til deg og dine også.
Jeg elsker willow figurene!!!
klem

Maria ( Idekroken ) sa...

Så vakre roser! :) Rema 1000- det enkle er ofte det beste ;)
Klem Maria fra Idekroken

Ingrid sa...

De figurene der er så skjønne!!! :) De har så mange fine som passer til alle livets anledninger...
God påske til deg!!

Vibeke sa...

Vakre roser!
Hørtes deilig ut med hjemmelagd pizza :o)

Vil takke deg for de koselige kommentarene som du legger igjen hos meg også, veldig koselig!

Påskeklemmer,
Vibeke.

Jannicke sa...

Ønsker deg også en flott og fin påskehytid ;o)
Klem fra meg i Spania