torsdag 23. april 2009

Så var det det da- Jobbing eller blogging?

Hmmm... kveldsjobbing er ikke av det morsomste slaget nei. Men det må til engang i blant! Men nå er det ikke alltid jeg er så konsentrert på kvelden. Plutselig får jeg lyst på en kaffe, og etter en energirush og noen minutter intens jobbing begynner tankene å dras mot alt det jeg vil få igjen av en kveldstur og litt frisk luft... Så henter jeg meg litt inn igjen, nei, du må jobbe. Så, hmmm, har jeg noe å blogge om. Jobbing eller blogging? Jobbing eller blogging? Phuu...
Ja, det ble litt mer blogging. Fikk så lyst til å vise noen bilder fra tanta og onkelen min sitt hus!
Vi var der på overnatting forrige helg da vi var i dåp. What a house!!

Dette bildet syns jeg er helt fantastisk! Ikkesant? Det er en ro over fisker syns jeg..


Og så lavendel da. Egenprodusert fra hagen. Hærlighet som jeg ønsker meg det!! Kan jo kanskje plante litt jeg og da:) De vi leier av har fikset opp i hagen/bakgården og det er blitt så fint(hmm, det må jeg blogge om en dag:) Kanskje jeg kunne satt ut noe der.

Og så disse krukkene, de passer så godt inn hos de! Vet dere hva de har i kjelleren? Badstue! Og jeg fikk prøve! For en opplevelse! Først god mat og rødvin. Gå ned i kjelleren der det kun er levende lys, spamusikk og en varm badstue... Nyt! Ahh, kan tro jeg sov godt! Vi ble litt inspirert til å kjøpe en sånn sak. Skal visst være veldig lett å montere, og den er veldig grei i bruk. Sånne infrarøde stråler eller hva de sa, soom gjør at du kan sitte inni der i 40 minutter og spare opp masse energi fra strålene! Det er mye av det samme som er i solstråler, bare uten uv strålene. Hi, hi, her skriver jeg i vei uten helt å vite hva jeg snakker om. MEN bra var det i hvertfall!!:)

Nå må jeg jobbe, og så tror jeg det blir en tur gitt!

3 kommentarer:

Maya: sa...

Kjenner meg veldig godt igjen der, jobbing eller blogging. Og når man MÅ jobbe, det er da lysten og behovet til å blogge er størst. Koselig hjem din tante og onkel har. Badstue høres fantastisk ut, selv om jeg knapt tåler det (glovarm luft er vondt), men det er skjlnt når man klarer å slappe av.

nei nei, skulle bare en sartur innom jeg.
Ha en fin kveld videre!

maya

La luz del norte sa...

Å, jeg også! Men er blitt litt flinkere til å gjøre det jeg skal først...

Så fint det var hos onkelen og tanta di! LIkte den røde krukka godt. Og - sånninfrarød badstue har jeg prøvd en gang. Det var veldig godt! Må bare huske å drikke masse vann!!!

ha en fin kveld!

Solrosa

Charlottes interiørblogg. sa...

Fine bilder)