tirsdag 21. april 2009

Noe henger rundt halsen, noen visker meg i øret og jeg gjemmer alt i mitt hjerte..

For en stund tilbake fikk jeg et gavekort av mine søte kollegaer, og i dag hadde jeg tid til en liten bysvipp for å finne meg noe.. Jeg ville ha noe varig, som kan minne meg om de skjønne menneskene som gav meg dette og jeg bestemte meg for å finne et smykke...
Noe som kan henge rundt halsen, og jeg fant denne skjønne alven. Men jeg fant også noen røde hjerter av Emily Elmenhorst som er et fint symbol, og som kan hviske meg gode ting i øret når jeg trenger det. Og så gjemmer jeg alle tankene i mitt hjerte...

Nå er jeg igang med kakebaking. Fikk så lyst til å gjøre tirdagen litt annerledes enn vanlig:)

God kveld så lenge..

1 kommentar:

Ninas Drops sa...

Guri så nydelig smykke. Og så herlig å kunne bære noe som man har minner om...
Drops, som tar kvelden nå zzz litt trøtt....
Får vel planlegge morgendagens innlegg eller noe=)
Hi hi....
Dessuten så vasker jeg tøy som mannem med Ljåen gitt...har bare ett sett treningstøy og har begynt trene 3 ganger i uka...Puh...da fårn trå til å vaske litt vettu...