lørdag 4. april 2009

Mix and match

Jeg ble så glad da jeg fant disse lysestakene i dag, jeg har ønsket meg sånne lenge! Kjøpte tre, men kunne hatt de i alle fargene tror jeg. SÅ FORNØYD! En liten interiørbutikk i Søgne.
Så har jeg fått meg en første titt på Annas Rom, en skjønn interiørbutikk og superhyggelig betjening!
Har kjørt forbi der flere ganger utenom åpningstid, og endelig fikk jeg tittet litt!

Hadde en lang deilig frokost med mannen i dag morges. Mix and Match med Green Gate og oldemors tallerkner. Love them:)


Har hatt en nydelig lørdag i Søgne med min gode venninne. Takk for deilige vafler og te, og koselig selskap om du er innom her:)

2 kommentarer:

Maya: sa...

Weee! Gratulerer med lysestakefunn:D De er griselekre som de heter. Jeg oppdaget i går at de har fått på Kremmerhuset også, da tenkte jeg faktisk på deg. Hva den her blogginga gjør med folk altså. Ser en lysestake og tenker på folk en ikke kjenner, hihi.
Synes de er så søte de koppene din e også. Green gate er tingen ser jeg...sukk, jeg er en kopp/fat/skål-junkie...jeg elsker slike ting. De finnes i så mange herlige former, farger og mønstre, hihi. Narkiset mitt vettu, haha:D
Nei guri, nå skremmer jeg vel vannet av deg.
Nå skal jeg ihvertfall sløve itt i sofaen og muligens få litt tid til å titte rundt her inne i Blogglandet.

Håper du har en fin lørdagskveld!

Maya:)

Kaspara sa...

Så gøy at du endelig er i besittelse av lysestakene du har ønsket deg så lenge! De var jo så fine og ga et veldig varmt lys.
Tusen takk for kryptisk melding. Nå er mail herved sendt!
Ha en god natt og en fin palmesøndag! Klem fra kaspara