lørdag 11. april 2009

Cafe, bytur og broderte påskeduker...

Det er ikke alle cafeer som serverer kaffekunst som dette, men La Sosta på Adamstuen i Oslo - der får du det:) En sjarmerende italiensk cafe med et fantastisk personale! Hi, hi var min stamcafe når jeg bodde i nabolaget og jeg har jobbet der, så jeg er vel ikke helt objektiv, men allikevel Er dere ikke enig kanskje? Ganske så flott Cappuccino? Og de skjønneste små sjokoladeegg! Nusselig ja:)

Jeg fikk det for meg at det kunne være deilig å gå hjem fra byen i dag i sola.. ikke den koseligste veien med frisk luft..men sol og hestehov det var det i hvertfall:)

Så litt broderte påskeduker og hånkler:) Mamma har mange kasser med påskepynt, med blant annet broderte duker fra sydeligere strøk, som mine besteforeldre har kjøpt.



God påske
, for det er vel nå det er man skal si det..eller i morgen tidlig da:)

1 kommentar:

Jannicke sa...

Kaffien så deilig ut.. ;o)
Skulle ønske jeg likte det!

Flotte påskebilder :o)

Og : God påske til deg også.

Klem.