onsdag 22. april 2009

Blomsterprakt??

Denne buketten med blomster hadde mannen med seg hjem fra spillejobb i går.. Masse flotte blomster, men litt mye i en bukett kanskje?(Huff, se bort fra furutrappa, hadde den vært min hadde den vært hvit!!) Jeg spurte om jeg fikk lov å dele den opp litt, og det fikk jeg.

Liljene fikk plass i en høy vase og i alvevasen vår..

De orange gerbraene fikk plass i en liten og en stor vase.

Og resten fikk plass hos Finn:) (blomsterFinn vasen vår) Så nå har vi friske blomster i alle rom..utenom studiorommet til mannen. Mon tro han bryr seg om det egentlig.. Jeg prøvde gi han blomster en gang uten særlig hell. Det skal sies at han bodde i guttekollektiv da, kanskje ikke så poppis å ha blomster på rommet da:) Hi, hi.

Ha en god dag!
I`m off to work!

7 kommentarer:

Missfryd sa...

Veldig lurt å dele opp buketten i flere mindre. Så har du blomster overalt og det ser finere ut også, syns jeg. Min kjære har heller ikke skjønt gleden ved å få blomster, men det er vel kanskje ikke helt vanlig heller....:-)
Klem I

Ninas Drops sa...

Hello...
Jepp kjekt med kort...jeg er bare litt treg med å få sendt de ...hm...må visst bli flinkere til det nå da...får handle inn frimerker så blir det lettere å droppe noen i kassa fremover..

Uff så kjett at du ikke fant frem til kurset ...det var skikkelig dumt...

Håper dagen er bra...og med alle de fine blomstene hjemme så må jo det være bra ihvertfall..Jeg elsker avskårne blomste...og særlig liljer...åååå
Drops=)

Bente sa...

Smart å dele de opp, ja! Liljene var nydelige! Nå fikk jeg lyst på liljer... Kanskje på tide å få noe annet en ranukler inn i huset?? Nope! Ranukler ruler! Hi-hi... Jeg var forresten innom Noa-Noa i byen i dag! Har ikke vært der før, der var det jammen mye fiiint!

Frøken Lykkelig sa...

Kjempelurt å dele den opp!! Da får man jo blomster på mange forskjellige steder og det blir ikke så "rotete" med så masse forskjellige blomster i en bukett.
Nyt blomstene og nyt dagen ;-)

Jannicke sa...

..lurt av deg! Nå har du pynt flere steder i huset!

Ha en riktig fin torsdag videre!

Klem til deg.

Frk. T sa...

Så flotte blomster, også så kjekt med en mann som får blomster i jobben sin.. Hadde ikke vært meg imot; )

Ha en finfin kveld,

Klem Frk T: )

Ninas Drops sa...

pip pip...

Kan du sende meg adressen min på den mailen vi mailet på...
Har noe jeg skal sende deg skjønner du...=)